Thursday, July 1, 2010

hari jumaat

arini ari jumaat.............hahhaha aku pakai baju kurung...besalh hormat ari jumaat.....aku online facebook smabil chat ngan member sekolah aku nama cik ton.. tuh bakal2 lawyer... berjaya kawan2 aku nih... aku nih cam lawyer buruk layak ler............ kekwn aku semua dah meningkat usia... sama gak ngn aku...... so.... kena sedar2 ler...... ropa2 kami dah meningkat usia.... 25 thn... thn depan 26 thn dah..... aiya..... arap2 der jodoh.. nak nikah woooooo.... sapa tkmo nikah...... tambah2 umuq mcm nih...... kawan sana-sni nikan n beranak pinak... takper.... aku wat cooll masih muda n HowT....waakkakakakakakaakka..............enjoy bg puas skit.... br best.......... apalah bab kata BFF aku ckp.. enjoy bila2 pon boleh... aiyaa... insap jap.........

so, aku der nak story .... tp mcm payah nak ceta.... kalo bnda tak betol lgik.. dah betol.. aku gembar gembur di dlm ni... aku saja mengisi masa terluangmenaip ceta2 kosong aku nh..... cewahh.. ttiba dlm otak aku terpikir... aku nak perkerjaann TETAP.... bila nak dpt... penat dah nih... keja cmni............

No comments:

Post a Comment